Abonnementsbetingelserne

Udmeldelse af klubben:
Ønsker du, at melde dig ud af foreningen skal det gøres til kasseren på mail@sydthyrideklub.dk

Ved opsigelse betales løbende måned + næste måned.

Afmelding af hold, opstaldning eller andre ydelser:

Ønsker du, at afmelde dig af hold skal det gøres til kasseren på mail@sydthyrideklub.dk
Bemærk venligst, at der ved afmelding af hold opstaldning eller andre ydelser er der afmeldingsfrist.

Ved opsigelse betales løbende måned + næste måned. Man er selvfølgelig berettiget til at være med i elevundervisningen for den periode der er betalt for.

Hvis du ønsker, at afmelde hold men stadig være medlem af klubben, skal det tydelig fremgå af mailen du sender - ellers udmeldes du automatisk af klubben

Medlems håndtering:

Såfremt du misligeholdser klubbensregler, manglende oprettelse eller betalingsfrist, kan du blive pålagt en medlems håndtering på 100 kr.

Der modtages betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard

Bilag

Giver ret til at Sydthyride klub bruger billeder på de sociale medier.